Przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw
Zaloguj/Wyloguj Napisz do Nas

Przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw.

  • Poniedziałki  w godz. 9:00 - 14:00
  • Czwartki  w godz. 15:00 - 17:00 (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego                  tel. 23 671 28 50)

Załatwianie spraw w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie odbywa sie zgodnie z rozdziałem 7 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. 2000 r. nr 98 poz.1071 z póź. zm.).

Czynności kancelaryjne realizowane są zgodnie z "Instrukcją Kancelaryjną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie", a klasyfikacja akt zgodna jest z "Wyciągiem z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Komendy Powiatowej PSP w Ciechanowie".   

Sprawy mogą być kierowane:

1. Poprzez osobiste doręczenie w siedzibie komendy tj. do sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Ciechanowie - adres w zakładce kontakt..

2. Listownie.

3. Faksem.

4. Za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej.

Licznik odwiedzin


362336

Dziś:128
Ten miesiąc:1,391
Poprzedni miesiąc:4,868

STATYSTYKA ZDARZEŃ
Ilość interwencji na dzień:
09-07-2020
Ogółem 635
Pożary 150
Miejscowe zagrożenia 458
Alarmy fałszywe 27
Ciechanów